Top

Η επικοινωνιακή πολιτική είναι ένα από τα σημαντικότερα, αλλά ως συνήθως «παραμελημένο» τμήμα των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού. Η έλλειψη χρόνου των αιρετών, αλλά και η έλλειψη εξειδικευμένων στελεχών προσδιορίζουν συχνά την επικοινωνιακή πολιτική στην αποστολή δελτίων τύπου για τις σημαντικότερες δράσεις και τα βασικά έργα που υλοποιεί ο φορέας.

Αποτέλεσμα αυτής της λογικής είναι (α) σε ότι αφορά στους Ο.Τ.Α. η ελλιπής ενημέρωση των δημοτών για το δημοτικό έργο, τις δραστηριότητες, αλλά και την καθημερινή προσπάθεια των αιρετών και του υπηρεσιακού μηχανισμού για βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες και (β) σε ότι αφορά στους υπόλοιπους φορείς η ελλιπής επικοινωνιακή πολιτική του φορέα και η παραγνώριση σημαντικών παραμέτρων του έργου του.

Επειδή πιστεύουμε ότι η συστηματική και έγκυρη ενημέρωση αναδεικνύει την προσπάθεια και τα αποτελέσματά της για κάθε φορέα, αλλά και καθιστά τους πολίτες κοινωνούς της προσπάθειας που καταβάλλεται, έχουμε οργανώσει μία σειρά υπηρεσιών προς την κατεύθυνση αυτή :

  • Έκδοση απολογιστικών εντύπων.

  • Δημιουργία, βελτίωση και συντήρηση δικτυακών τόπων.

  • Έκδοση εφημερίδας / ηλεκτρονικής εφημερίδας.

  • Συνεντεύξεις τύπου.

  • Δελτία Τύπου και άρθρα στον τοπικό τύπο.

  • Παρουσιάσεις του έργου ανά ενότητες ή/και συνολικά.